Okoncentrationen kreativ men jobbig

Letar mönster eftersom hjärnan inte har nåt viktigare att ta sig för.. *ironi* Eller inte kan!

Jag har jättesvårt att koncentrera mig på nåt ö.h.t men är jätteduktig på att snappa upp sånt här, troligen går det mycket energi på att spana efter mönster och andra ”ADHD-ekorrar”. Eller ”fula gubbar” på parkeringen..

Och idag ska jag om alla värden ser bra ut, få centralstimulerande medicin, Elvanse. Nervöst. Tänk att förändra hjärnans perception när man är 56 som jag? Inte enbart en njutningstanke, men jag pallar inte mitt ofokus mer, det förstör för mig. Uppföljning följer.

0 Svar to “Okoncentrationen kreativ men jobbig”



  1. Kommentera

Lämna en kommentar




Bloggen är skriven av Victoria (Frances) Qvarnström.

Jag - med hjärtat för att uppmärksamma om det tidiga hjälpbehovet vid NPF.

Senaste inläggen

Arkiv