HÄR började bloggen

Läs från mitt första inlägg här; ADHD i bilder som till dags datum har haft några steg över 300 00 besökare. Dessa för mig ”lätta-att-förstå-insikter” som kunde förklara för andra var också var orsaken till att jag orkade fortsätta blogga efter min diagnos 2008, när jag var 41. Så jag flyttade över ”ADHD i bilder” för att skapa grunden till denna, min temablogg.

Föregående blogg hade 10 kategorier. Tankarna studsade ju som ett flipperspel. Men efter min diagnostisering förstod jag att det faktiskt också var ett problem för att kunna kommunicera. Och jag behövde bearbeta min ADHD-diagnos separat, efter alla frågor under livet – utan svar.

Ni kan följa vägen framåt – bakifrån från den här startsidan. Sedan fick jag kraft att kämpa! Och det blev inom olika frågor framöver. Fortfarande har jag 200 läsare per dag, vilket jag själv tycker är många, eftersom bloggen känns avsomnad då jag kanske max skriver 1-3 inlägg i månaden numera. Jag marknadsför den inte. Det har inte varit mitt mål att någonsin bli en bloggare som skriver utan den mening som varit min drivkraft – att informera. 

Länkar till mina bästa ADHD-inlägg?

ADHD i bilder

Mvh victoria.q@live.com

0 Responses to “HÄR började bloggen”



  1. Kommentera

Kommentera

Bloggen är skriven av Victoria (Frances) Qvarnström.

Jag - med hjärtat för att uppmärksamma om det tidiga hjälpbehovet vid NPF.

Senaste inläggen

Arkiv


