Inte mitt problem om andra inte fixar mig!

Finns inget sätt att ta bort min personlighet.
Jag förstod inte förr att jag var bäst och mest unik som bara mig själv.
Liten – för mig positiv bildkavalkad från mitt liv då jag sprudlar..

A disturb

A teddy

A jul

A cigarr

A djävul

A kapten

Ska jag fortsätta?
Mitt liv bildligt talat – på min nyare, slackblogg
Och här:
Mina ADHD-typiska övertramp på arbetsplatser
Uppsökande verksamhet – att kasta sig in vid ADHD

Lägg bajskorven hos den som äger den – som brossan Adrian​ sa
– så där österländskt översatt som bara han kan..

0 Responses to “Inte mitt problem om andra inte fixar mig!”



  1. Kommentera

Kommentera

Bloggen är skriven av Victoria (Frances) Qvarnström.

Jag - med hjärtat för att uppmärksamma om det tidiga hjälpbehovet vid NPF.

Senaste inläggen

Arkiv


