Det jävla detaljseendet..

ÄR jag helt döm i hêla hövvet? Min sambo visade mig en snygg hemsida som en vän till honom just hade gjort. Förstår att någon kan missuppfatta mig som en totalbitch ibland..?

Men det måste ju vara RÄTT!
Mitt första, direkta omdöme om sidan:
– På sista raden under ”den här” kategorin finns ett stavfel.
– Efternamnet är felstavat i den minimala mailadressen längst ner, bredvid Copyrightsymbolen. (Att det här, efter strecket ser ut som jag slagit två mellanslag är något med bloggen.)
– En rubrik på kategorifotona är fetad men de andra inte. Och vore nog värt att extrakolla att alla rubriker där har samma fontstorlek?

Tänkte också att; vad ÄR det mystiska under soffan på fotot – det som ser bara halvbortredigerat ut? Fast det ville jag inte framföra. Tyckte det räckte. Kolla, jag kan ändå vara känsligt måttfull!

Meddelade inte heller att det är en marknadsfördel att visa en större bredd om metoder, tekniker med olika resultat därav – för att få en större kundkrets? Men hallå, det är ju bara min rena åsikt, inte fakta, om man inte börjar söka i mer vetenskapliga undersökningar. Jag behöver ju inte drabba alla precis lika kraftigt, kanske?

Aldrig träffat personen.. ”Hej, vill du vara kåmpis med mig?”.

/Med vänlig hälsning snällaste V

– med ADHD och autismdrag.
Allas perfekta samarbetspartner!
Kan fixa gott kaffe också, men bara till dem som förtjänar det.

3 Responses to “Det jävla detaljseendet..”


  1. 1 Karin maj 1, 2015 kl. 5:35 e m

    Du eh… du kunde tjäna pengar som korrekturläsare? Jag menar, om du behövde ett jobb?


  1. 1 Behöver EXAKTA detaljerade beskrivningar när jag hör en berättelse. | Victorias ADHD - autism - blogg om NPF Trackback vid april 12, 2015 kl. 11:18 e m

Kommentera

Bloggen är skriven av Victoria (Frances) Qvarnström.

Jag - med hjärtat för att uppmärksamma om det tidiga hjälpbehovet vid NPF.

Senaste inläggen

Arkiv


