Responsen betyder allt för bloggandet

Publicerar här delar från en mycket värmande och peppande läsarkontakt:  ”Hej igen Victoria! Det var länge sen jag fick ditt svar och jag är så glad att du svarade! Har tänkt varje dag sedan dess att idag skall jag skriva, men du vet så kommer kaoset. Jag har dock läst ditt mail om och om igen som en tröst att jag inte är ensam om att veta vad detta handlar om. Tack! Jag beundrar det du gör Victoria. Din öppenhet hjälper andra. Om jag någonsin kommer upp ut ur detta så ska ska jag också hjälpa. Hjälpa alla de missförstådda människor. Det är det jag tröstar mig med. Viljan att bli en sådan person som du. ❤ Kram och tack igen!”

Min blogg är inte till för att hävda mig själv. Jag är ingen guru och vet verkligen inte allt.
Men jag vet vad jag själv saknade men behövde en gång och vill ge just det till andra.
What has gone around comes around.

1653432_10152761049743522_4702687883771452595_n Det finns många otroligt värmande, nästan generande fina tackinlägg under mitt inlägg ADHD i bilder. DET är min motivation och mitt batteri som håller mig igång. Jag måste hjälpa. Det är verkliga människor som kanske kommer ett steg vidare, med en millimeters hjälp från mig. Min dotter är också en av alla som också måste erbjudas ett bättre liv, och alla barn lika henne med särsklida behov.

0 Responses to “Responsen betyder allt för bloggandet”



  1. Kommentera

Kommentera

Bloggen är skriven av Victoria (Frances) Qvarnström.

Jag - med hjärtat för att uppmärksamma om det tidiga hjälpbehovet vid NPF.

Senaste inläggen

Arkiv


