Mail och kommentarer obesvarade.

Ber om ursäkt för att jag är extremt dålig på att besvara kommentarer och mail – som en seriös bloggare förväntas göra. Ja, ni förstår kanske varför om ni läser några tidigare inlägg om min bokstavsdotter?

Hoppas på att bloggen hjälpt några iaf! Jag har för avsikt att fortsätta, men det kommer att ta sin tid. Det här ämnet jag bloggar om är viktigt för mig. Livspåverkande och ibland livsavgörande på allvarliga sätt.

Mina varmaste lyckönskningar!

Victoria

Vilja sviker men hopp för evigt

 

0 Responses to “Mail och kommentarer obesvarade.”



  1. Kommentera

Kommentera

Bloggen är skriven av Victoria (Frances) Qvarnström.

Jag - med hjärtat för att uppmärksamma om det tidiga hjälpbehovet vid NPF.

Senaste inläggen

Arkiv


