Ny npf-blogg och massiv kunskap.

Det är alltid så märkligt när man läser något som stämmer skrämmande väl med ens eget – när man inte alls stämmer in med en siffra med kompisars liv, barn och familjesituation. När ens barn fungerar annorlunda än andra. Och ens tillvaro mycket cirklar kring att förenkla och förbättra barnets och familjens liv.

Voilá ett inlägg om Ett annorlunda barn från en nystartad blogg av Linda Fridholm som är diagnosförälder – och även en mycket formellt kompetent person inom neuropsykiatriska funktionshinder – som liksom jag gått från att veta inget och undra över mitt barn. Man måste bilda sig själv inom de dolda funktionshindrerna. Man kan även ta hjälp av Linda.

Jag gör gärna reklam för hennes nystartade företag eftersom jag känner henne inom familjesfären och vet att hennes kunskap är massiv. You go Linda!

0 Responses to “Ny npf-blogg och massiv kunskap.”



  1. Kommentera

Kommentera

Bloggen är skriven av Victoria (Frances) Qvarnström.

Jag - med hjärtat för att uppmärksamma om det tidiga hjälpbehovet vid NPF.

Senaste inläggen

Arkiv


