Skrivtrött och svarstrött.

Men ibland måste jag bara sprida något bra.

Jag är hemskt trött på ADHD och diagnoser för tillfället – trots att det ingår i mitt liv. Lite för mycket.. Vardagen.

Som en vän skrev i ett mail, ett av de få jag orkat svara på, ang min tröttska:
Fattar grejen, att ha adhd som livsstil är la inte hundra hela tiden, kan jag tänka mig.

Jag svarade: ADHD kan inte vara en livsstil, som typ att vara träningsfanatiker. Det är bara nåt man har.

Så jag softar, skriver om annat, för skriva måste jag.

Är skitdålig på att ge andra respons för tillfället, har så lite energi kvar.

Jag semestrar i min hjärna – typ.

Tar tag i facebookmail och andra mail samt kommentarer här när jag kan prestera något vettigt att svara. Jag kan inte göra något halvdant utan måste känna för att få till det.

Jag hoppas ni har tålamod medan jag letar lite efter mig själv, försöker få ordning inom mig och försöker ladda upp lite ny energi.

2 Responses to “Skrivtrött och svarstrött.”


  1. 1 Anne juli 23, 2012 kl. 2:04 e m

    Ibland behövs en paus och den har du rätt att ta ❤
    Ska bli trevligt att läsa det andra du vill skriva om istället 😉
    Kram Anne

  2. 2 madelein-sexbarnsmamma juli 24, 2012 kl. 10:26 f m

    Tack! Ja, jag är med förbaskat trött på det just nu men det är väl för att det är sommar och brisst på de vanliga rutinerna 😛


Kommentera

Bloggen är skriven av Victoria (Frances) Qvarnström.

Jag - med hjärtat för att uppmärksamma om det tidiga hjälpbehovet vid NPF.

Senaste inläggen

Arkiv


