Debatt om ADHD.

Det blev ju lite bra information i Debatt.

Efter ca 20 minuter handlar diskussionen om ADHD.

ADHD-debatten

Eftersnacket på en kvart – sista tredjedelen är ADHD-diskussionen då vi pratar om elever, skola och även ADHD-projektet på Norrtäljeanstalten. Himla bra samarbete för att sprida information och personliga röster tycker jag. Glad.

Eftersnack på Debatt.

Och jag glömde inte hjärtat. NPF-hjärtat.

7 Responses to “Debatt om ADHD.”


  1. 1 Mamma Z maj 19, 2012 kl. 3:50 e m

    Du gjorde JÄTTEBRA ifrån dig!! Så synd att det var så kort tid bara, tycker nog att hela programmet skulle ha lyfts just för detta!!

  2. 3 Pilla maj 22, 2012 kl. 6:47 f m

    Hej. Såg på debatt via webben igår. Det är såå himla gott att se att det man känner och går igenom verkligen är så det är. Min son fick sin AdHd diagnos för drygt ett år sedan, där fick jag ”kartan” över min son och mitt föräldraskap. Jag själv står för dörren inför en ev diagnos. När du pratade om dig själv och innan du fick din diagnos lät det som om du pratade om mig… En lättnads känsla med tårar, det kanske finns en anledning til mitt mående och deprisionerna!?
    TAck för en bra blogg jag kommer följa och länka från min amatörsblogg om jag får!?
    Kram Pilla

    • 4 Victoria maj 23, 2012 kl. 11:18 f m

      Vad orsaken till hur du mått än är, så behöver du få veta. Utan rätt diagnos och insikter – inga verktyg att ta makten.
      Ja klart du får följa och länka.
      Mvh amatörbloggen Victorias ADHD-blogg

      Kram från Victoria


  1. 1 På Debatt i SvT om ADHD. « Victorias ADHD-blogg. Trackback vid maj 18, 2012 kl. 7:51 e m
  2. 2 Varför bråka om npf-diagnoser? « Victorias ADHD-blogg. Trackback vid maj 28, 2012 kl. 6:57 e m
  3. 3 Känd från TV. | Victorias ankedoter Trackback vid juni 13, 2012 kl. 1:30 e m

Kommentera

Bloggen är skriven av Victoria (Frances) Qvarnström.

Jag - med hjärtat för att uppmärksamma om det tidiga hjälpbehovet vid NPF.

Senaste inläggen

Arkiv


