Anger is an energy.

I could be wrong, I could be right.

Anger is an energy!

2 Responses to “Anger is an energy.”


  1. 1 Barbara maj 15, 2012 kl. 12:05 e m

    Visst är det så, anger is energy. Det värsta är uppgivenheten, även om den drabbar en också till slut. Läser din blogg regelbundet, det är viktiga saker du tar upp och på ett sakligt sätt. Så fortsätt med detta. Barbara

    • 2 Victoria maj 15, 2012 kl. 1:43 e m

      Jag varvar små uppgivna svackor med tråkig vardag och ibland ilsken energivåg. Det är inte jämnt någonstans. Men jag älskar det och är van. Ser framför mig att jag eventuellt kommer sova gott inatt. Simultanbloggat tre inlägg, två ej ännu publicerade. Tack för att du tycker det jag berättar är läsvärt – och framförallt sakligt!
      Tack! 🙂
      Victoria


Kommentera

Bloggen är skriven av Victoria (Frances) Qvarnström.

Jag - med hjärtat för att uppmärksamma om det tidiga hjälpbehovet vid NPF.

Senaste inläggen

Arkiv


